Dagen efter kvällen före...

Julbord nr 2 avklarat. Jag överlevde det här också, pust... Sliten, jodå, men ändå bättre än förra helgen. Då hade jag kunnat lägga mig framför tåget bara för att få ett slut på eländet...

Idag är man världens sämsta hundägare. Stackars Ior som fick det tvivelsamt roliga nöjet att ta med hunden på en kvällspromp när jag inte har vett nog att göra det själv. Han såg måttligt road ut, och jag kan förstå honom. Hunden måste ju ut även om jag lider av självförvållande sviter av alkohol... Får försöka gottgöra honom på nåt sätt...

Härnäst är det tre arbetsdagar på Ringen som gäller. Lär vara en halv miljon människor som ska slåss om det bästa julklappsköpen, så jag anar att vi kommer ha häcken full, min kollega och jag! Det bästa med det är att dagarna i alla fall kommer gå fort. Sen är jag ledig fyra hela dagar :) Dessa dagar ska jag försöka tillbringa med sambon så mycket det bara går! Fan, det känns som om vi bara springer om varann, och att vi gjort det sen tidernas begynnelse. Urk...

Nu känns det som att jag har feber och jag tror att det är bäst att krypa i säng tidigt för en gångs skull. Har inte tid att bli sjuk nu! Massor att göra! Suck...

Nä, sängen var det ja...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0