Tillbaka på brottsplatsen!

Jag har som sagt inte haft någon vidare inspiration att blogga. Har ingen nu heller egentligen, men man får väl offra sig... ;-)

Vintern är då här med besked i alla fall! -31 härliga grader igår morse när Tihi kom ut hit till Alpha =) Idag är det betydligt mildare, bara -11. I vilket fall som helst så är det i det närmaste slagsmål om motorvärmarplatserna. Ingen vill ju sätta sig i en kall bil. Min Sture är kamouflerad som igloo. Plusgrader, snö och minusgrader om vartannat brukar få den effekten. Tur att jag inte behöver tanka än på några dagar för tanklocket ligger för tillfället bakom ca 3 cm is...

Sen sist då? Tja, Ior har köpt en ny bil "till mig". Det är åtminstone så i min hjärna ;-) En Superfin Audi (som snabbt, och inte alls originellt, döptes till Ådi) som jag gott och väl kan tänka mig att snurra omkring i en massa år framöver =)

Jobbet är fortfarande roligt. Fast mina högt ställda krav på mig själv fick sig en ooooordeeeeentlig törn för någon dag sen då jag faaan glömde ett Mycket Viktigt Uppdrag. Det kommer gräma mig i evigheter och det har fått mig att ligga sömnlös stora delar av nätterna. Igår (eller rättare sagt: imorse), kollade jag på klockan sista gången 03:40... Men jag kommer väl över det någon gång. Det värsta är bara att det är andra som får stå till svars för mitt misstag, och det gillar jag inte. Gör JAG fel är det JAG som ska ta smällarna.

Hunden är lika prillig som vanligt. Fast ändå världens bästa =)

Hmm, inspiration som sagt... Ska återgå till mitt lilla jobb. Lugnt just nu så jag ska passa på att fxa med lite papper och fortsätta längta efter Ior.

Tigger-Pözz!

P.S Micro, du är fan BÄST! Tihi, du rockar! Superbruden! Tack för att ni finns i mitt liv! =)

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har :) Ska vi följa varandra på bloglovin? :)

2009-12-19 @ 16:00:10
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0