Ack, denna ljuva morgon!

Vad voro ett liv där sömn pålitligt besökte en varje mörk natt? Där trötta ögon icke blevo ett gissel? Ingenting, kära du. Ingenting...

Uäck! Den här förbannade fjädern (läs: Hönshus) som sitter i min hals har gjort att jag sovit max 1½ timme inatt. Jag har förklarat krig... Så fort Farbror Doktorn vaknat ska jag slå honom en signal och be om kärnvapen. Sen ska det sprängas bort hönshus a´la Svampmoln. Struntar fullkomligt i om halsen skulle försvinna på köpet.

Alltså, om man åtminstone kunde vara förkyld! Men icke! Håller på att mutera eller nåt. Rösten är betydligt bättre. Pubertetsinfluenserna har försvunnit men jag låter fortfarande som en... karl =Z Torrhostar like a maniac. Ingen feber, ingen snorig näsa, INGENTING som kännetecknar en förkylning. Mutering. Det satsar jag mina pengar på.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-19 @ 22:42:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0