Buuuääääääääää!

Vad i hela...?! Min hals gör ju ONT nu! Ska man bli sämre efter att man varit hos läkaren??? Var u dit igår efter jobbet, och tydligen drar jag omkring på ett virus av något slag. Fick utskrivet slemlösande och hostmedicin av Det Värre Slaget (morfin, can´t beat the feeling. Hostning; Good Bye!). Dessutom ordinerade han "Röst-vila". Ehh, märks att han inte känner mig. Jag KAN ju inte vara tyst! Finns tydligen alltid nåt att säga... Crap...

I vilket fall som helst. Inte haft ont i halsen ens när jag lät som en kråka, men NU!? Farbror Doktorn sa att om det inte blir bättre så måste jag komma tillbaka. Han ville inte skriva ut penicillin eller antibiotika i Onödan, och det kan man ju förstå med alla superresistenta bakterier som flyger runt. Men han sa även att om det inte blir bättre så skulle han sjukskriva mig och belägga mig med Totalt Yttrandeförbud!!! Finns visst en stor risk för att jag ska få en kronisk inflammation på stämbanden. Skojsigt... =(

Ska vara så tyst som jag bara kan nu under helgen så hoppas jag att det blir bättre. Jobbar ju natt så man kanske inte behöver prata så mycket i Tjänsten i alla fall. Skulle det nu inte bli bra så är det inte Världens Undergång för det. Finns de som har det värre, och tänker man på dem så är man i det närmaste tacksam över att man bara har ont i halsen...

Tigger-pözz!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Ha en bra fredag :)

2009-11-13 @ 17:40:29
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0