Ett år på SPA tack!

Idag är jag så gott som död och begraven redan. Om man ska gå på hur det känns att bo i Tiggers kropp. Tack vare Ior, den lilla smittohärden (stackarn), så känner jag att diverse horn-och huggtandsförsedda baciller lurpassar någonstans i kroppen och bara väntar på att få hoppa fram. Det, kan jag säga, blir det ingenting med alls faktiskt. Jag ska jobba hela veckan om det så är det sista jag gör!

Ett SPA hade inte varit så dumt. Bubbla pool, massage, lägga bort hjärnan... Dessutom så föreställer jag mig ALLTID att man dricker champagne och käkar jordgubbar på SPA. Varför vet jag inte, men så vill jag ha det =) Jisses. Så sitter man på jobbet och blev sugen på champagne kl 07:22 en tisdagmorgon. En sak som inte inträffat förut... =)



Idag måste jag:
- Komma ihåg att lämna in tidrapporten för det jag jobbade på dagis
- Lämna in mitt nuvarande schema till B så jag kanske kan få jobba lite till på dagis
- Lösa "problemet" med present till Smulan. Hur gick tiden så här fort?! Hon fyller ju år IMORGON! Panik!

Idag får jag inte:
- Glömma bort mötet på kontoret

Idag önskar jag:
- Att jag var rik. En önskning som huserar i huvudet oftare än bara idag...
- Att sömn inte behövdes
- Att Harald Hårfager inte släppte så mycket päls! Ser alltid ut som att man går omkring med fötterna inkörda i baken på en katt, trots att man dammsuger för allt vad tygen håller. Voffen: pälsen ska sitta på din kropp, inte mina strumpor! Eller tröjor, snusdosor och datorer. Och framför allt: INTE på min tandborste!

Idag vill jag:
- Hälsa på uppe på Fjälltoppen. Inte sett dom på flera dagar ju!
- Mysa framför tv´n med Ior

Idag är jag tacksam över:
- Det mesta faktiskt =) Lite frukost i magen bara så försvinner säkert huvudvärken också =)

Studs!

Kommentarer
Postat av: pelle

Då måste jag fråga, glömde du mötet? ;)

2009-11-03 @ 23:30:26
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0