Fortfarande inte bra...

Men bättre än igår =) Låter fortfarande som en pubertetsfinnig tonårig grabb(?!) men det går åt rätt håll i alla fall =) Man får vara glad för det lilla!

Snart slut på Alpha för den här dagen. Bara en dag till innan jag (förhoppningsvis) är ledig två dagar! =) Wiiiii! Har inte gjort spciellt mycket vettigt idag, mest småpysslat lite. Söndagarna här ute brukar vara jäääättelååånga om man gjort bort allt jobb redan på lördag så jag sparar det mesta till imorgon.

Skitungen är hemma på besök och har med sig sin vovve =) Bad dem komma förbi Lingonskogen ikväll så vovvarna får rasa av sig lite. Blir perfekt! Jä**a skitväder ute så ma har ingen lust att ta någon långpromenad direkt. Dessutom är det glashalt under den snö som singlar ner nu, så det är med lårben och nacke som insats man sätter fötterna utomhus. Lägg till en spattig vovve på det så är benbrotten ett faktum...

Nä, mitt huvud säger att den vill ha en Treo (kan man bli sponsrad av Treo månne? Tror att jag nämner det i varje inlägg...) så jag ger väl med mig då. Kanske är superdupertoppen för halsen också?! Knappast troligt, men man kan ju testa... ;)

Studs, studs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0