Gó morgon! =)

Varit en smula osynlig här på några dagar nu. Jobbat, jobbat, jobbat och sovit, sovit, sovit. Lik förbannat är jag trött, trött, trött... Men det ska nog vara så antar jag. Skyller på årstiden =) De flesta verkar vara lite slumriga...

I lördags blev det ett 12-timmarspass på Sambandscentralen. Tiden gick förvånansvärt fort! =) Var uppe och sprang mestadels av tiden och vips! så var det dags att åka hem =) Hör och häpna, efter jobbet åkte jag & Ior på Stöööööök och handlade! Och jag var inte ens det minsta på dåligt humör! Va?! Jag som tjurar ihop vid blotta tanken på att åka dit och handla strosade omkring och nynnade och... mös! Det måste ha berott på att jag hade så trevligt sällskap =) Detta innebär att stackars Ior numera är dömd till att vara mitt ständige shoppingstöd! ;-)

Gårdagens pass på Sambandscentralen gick desto segare. Kan inte minnas när jag senast var så trött som igår. ALLT gick i slow motion, både hjärnan och benen. Kan inte påstå med något större eftertryck att jag gjorde ett bra jobb, men jag försökte i alla fall. 250 arbetstimmar sätter sina spår, och efter lyxleverans av mat från Tihi gick jag heeelt i väggen...

Hemma möttes jag av idiotglad vovve och supergo sambo! Tillbringade kvällen med att äta snask och titta på film; Änglar och Demoner. Helt OK, men det är en hel del som inte stämmer med boken. Fast så är det väl alltid? =)

Nu är det åter Alpha som gäller. Hela veckan, ända tills på söndag. Diezel har turen att få vara med pappsen på dagarna. Det är värsta lyxen, för han får sådan motion under timmarna med pappsen att man utan dåligt samvete kan ta bara kortare promenader med honom när han kommer hem. Voffen är nämligen lika trött som husse och matte. Passar utmärkt! Pappsen, du är guld värd! Inte bara för att du förbarmar dig över jycken förstås! =)

Nä, nog dravvlat här på ett tag. Ska jobba vidare =)

Studs, studs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0