Hipp Hurra, det är Smulans Födelsedag! =)

Grattis på födelsedagen Busunge! =) Jag kommer och vänder upp-och ner på dig efter jobbet... ;-) Slutar strax efter 18:00 så var redo efter det =P



Sjukor på jobbet, så Herr Combat ringde och frågade om jag kunde köra några ronder i Ringen efter att jag lämnat Alpha. Det kan jag ju =) Måste bara hem och hämta Huvudbonaden först... Och försöka få något i magen =)

Annars är allt som vanligt. Är tråkigare än tråkigast. Jobbar och sover. Därför blir bloggandet som det blir. Sporadiskt och lika intressant som att se på när metertjock betong härdar...

Usch, återkommer en annan gång!

Stuuudsss...

♥ Ior, fy faaan vad du é gó! Finns ingen som du, och jag är så glad att jag får vara hos dig. Där jag alltid vill vara... =) All min kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0