Hur man Hohooar bort all Zzzz.

Jo, man får först en lillebror med tillhörande hundvalping på besök i dryga två timmar. Sen dyker en s.k Råbban upp med värsta pizzabuffén och efter det åker man till Molle och hans Anna och vips! så har man Nattugglat (Hohooat) bort all Sömn (Zzzz) =)

Var sååå... upplyftande (eller vad man nu ska hitta för fiffigt ord...) att träffa lite folk! =) Träffar ju i och för sig folk hela dagarna, men det är ju en helt annan sak. Dom kan man inte välja själv... Brorsan träffar man inte så ofta eftersom han inte bor här, så han var jag extra glad att se =) Råbban är alltid superkul och Molle & Anna likaså. Ior slog rekord i vuxenpoäng och tog till och med och smuttade på en finwhiskey hos Molle! Jag höll på att trilla ur soffan! Ior dricker lika ofta som det är total solförmörkelse ungefär... =)

Hmm... Jag vill tatueeeraaa mig!!! Arghhh!!! Jag blir galen om jag inte kommer till skott snart!!! Har jag kanske nämnt det förut månne... ;-)

Vill att det ska vara dags för Snöyran också! Då ska jag och min kära Micro slå påsarna ihop och jobba lite. Eller rättare sagt; jag ska nog vara Micros Bitch... ;-) Hon ska jobba och jag blir väl springpojke/slav/uppassare eller nåt =) Tror att det kommer bli gryyymt roligt i alla fall! =D






Nä, ingen inspiration för tillfället. Bloggar kaaanske mer senare, men nu ska jag kraxa vidare här på Alpha. Dags att göra nytta! Att jag redan gjort bort allt jobb jag hade att göra idag låtsas jag inte om... ;-)

Studs, studs!

Kommentarer
Postat av: pelle

Vad vill du tatuera då? får jag föreslå en fin tribal? ;D

2009-11-08 @ 22:32:51
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0