Svininfluensa? Nä, snarare Åsnefeber...

Ior är ju som bekant sjuk. Och dom där bacillerna jag nämnt tidigare är fortfarande kvar i Tiggers kropp, men verkar vänta på det Perfekta Tillfället att slå till med full kraft. Min gissning är att det kommer ske någon gång under natten mot måndag eller tidigt på måndag morgon. Varför? Jo, för jag är ju ledig måndag och tisdag (hittills i alla fall) så det är klart att de lediga dagarna ska tillbringas med feber och annat elände. Men I will fight it with every little gnutta jävlaranamma! Så det så =)


Det är lite upp-och ner just nu...

Sitter just nu och är halvt avdomnad i armarna. Idiot som man är så kollade jag inte tillräckligt noga vilken sorts Treo jag fick med mig (och framför allt: vilken sort jag petade i mig...) Givetvis så svalde jag en Treo Comp. Jävligt slugt med tanke på att jag är lika tålig som en bäbis. Tittar jag för länge på en Citodon så blir jag yr och illamående. Nåväl, tur att det går över snabbt =)

Igår var jag hem och vände 42 miljoner gånger. Mellan skift, under skift, efter skift och på väg på kalas. Hunden såg till sist ut att undra vad i hela friden jag höll på med. Och på tal om Hunden så har Den Jobbiga Perioden börjat på allvar nu. Inte nog med att han är döv, blind och dum, han börjar ta sig friheter också. Igår var det tydligen helt OK i hans lilla huvud att dra ner på grannens tomt och mer eller mindre jaga livet ur deras lilla minicollie-vad-rasen-nu-heter. What?! Ior tog fram Myndiga Stämman och nu har Dogbert utegångsförbud. Åtminstone kan han glömma allt vad Strosa Runt På Gården I Min Ensamhet innebär. Nu kommer det vara en övervakare med varenda gång. Här ska tuktas! Upprorsmakare göra sig icke besvär...


I will defeat you every time!

Studs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0