Men god morgon då för fan...

Jag är ledig! Jag tänkte sova hela dagen! Det gick ju schhhiiiiiitbra!!!! ;-( Vaknade strax efter 07:00 av att det kändes som om ryggen höll på att gå av. Ont i huvudet och Ior lät som ett sågverk. Suck...

Onsdag var kanon! Frossade på Make Up Store... ;-) Så när det är dags för min årliga partykväll är jag redo! Egentligen rent idiotiskt att lägga så mycket pengar på något man använder ett par gånger om året, men det skiter jag i. Jag ÄR en idiot. Lev med det =)

Gårdagen tillbringades med liiiite ordinarie jobb och massor med jobb på hemmaplan! Städade i ordning både gästrum och relaxavdelningen, och slogs dessutom för mitt liv med all tvätt. Jag överlevde, men blev en aning wounded in action. Stukade lillfingret. Fråga inte...

Idag är det nagelfixande och slagsmål med resterande tvätt som gäller. Nu är det dock läge att sparka ut hunden...

Så, God Morgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0